indirdik


9 Şubat 2012 Perşembe

karlar altından sesleniyorum.....

Merhabaaaaa sevgili dostlar! 
Kar geri gelmiş,  gözümü bir açtım ki heryer bembeyaz.  Sanki bütün sokakları krem şanti ile kaplamışlar.  Kaşığı kapıp sokağa çıkasım gelmişti... Ama Şef'im yatağın ucuna bir metre uzunluğunda "yapılacak işler" listesi asmış.  Hemen işe koyuldum, beşinci viteste çalıştım ve mucizevi şekilde listeyi tamamladım.  Sonra canım kardanadam yapmak istedi, hemen kendimi dışarı attım.  Bir heykeltraş ciddiyeti ile öyle bir yapmışım ki....  Ama gelip geçen veletler benimle dalga geçmeye başladılar.  "Abi o nasıl kardanadam..... Yuh ayaklı kardanadam mı olur.... Bir de çorap giydirseydin....."  vesaire.... Hadi dedim,  çocuktur eğlenir, kızmayayım.. Ama bir yandan da merak ettim , eserimin nesiyle dalga geçiyorlar...  Bir de ne göreyim!  Şef' im bütün heybeti ve 46 numara saboları ile karşımda duruyor ama heryanı bembeyaz,  pamuk gibi olmuş...  Eh olacağı buydu.... Nereye baksam Neşeli Şef'i görüyorum,  yapa yapa da gitmiş onun heykelini dikmişim, yetmemiş terliklerini de giydirmişim.  Şef'iiiiim sana sesleniyorum,  hep derdin "heykeli dikilecek adamım, kıymetimi bilmiyorlar" diye, bak heykelini diktim.  Artık bana o güzel tariflerinden birini gönül rızası ile verirsin di mi?  Yok gene alırım da, defterden yürütmektense kendi elinle ver.  Ne olurdu şu yamağına da patlıcanlara gösterdiğin şefkati göstersen, aaah ah.....
Neyse efendim, bu kadar serzeniş yeter.  bu soğuk günde size içinizi ısıtacak ve ağzınızı tatlandıracak çooook kolay bir tarif vereyim mi?  Hem misafir bastırdığında hem de vaktiniz olmadığında hızır gibi yetişecek, işte size dünyanın en kolay kek tarifi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder