indirdik


7 Mayıs 2012 Pazartesi

KAĞITTA LEVREK TARİFİ

KAĞITTA LEVREK TARİFİ

Şimdi Levrek zamanı!  Neşeli Şef’ imin defterinden sizler için hafif, hazırlaması kolay ve lezzetli bir levrek tarifi veriyorum.  Neşeli Şef’ im en son yaptığında önce “ben makarna isterim” diye itiraz etmiştim ama tadına baktıktan sonra parmaklarımı yedim.  Bütün akşam kedi gibi yalandım durdum.  Neşeli Şef’im! Yine kağıtta levrek isterim!

Kağıtta Levrek nasıl yapılır – Kağıtta Levrek Tarifi

4 adet levrek filetosu (2 adet levrek balığı)
2 orta boy domates
2 orta boy kuru soğan
4 defne yaprağı
yarım çay bardağı zeytinyağı
12 adet karabiber tanesi
12 adet tane biberiye
4 diş sarımsak
4 halka dilim limon
isteğe bağlı - yeşil çarliston biber
Deniz tuzu

Önce soğanları piyaz kesin ve tavada biraz yağ ile hafif öldürün. 
Domatesleri küp küp kesin.
Yağlı fırın kağıdından 4 parça kesin (içine malzemeleri koyduktan sonra zarf gibi kapatacaksınız, o yüzden kağıtları biraz büyük keserseniz daha rahat olur).
Şimdi, her bir kağıdın ortasına soğanın yarısını koyun.
Üzerine balık filetosunu yerleştirin.
Üzerine kalan soğanı, domatesi, çekilmiş deniz tuzunu, 3 adet tane karabiberi, 3 adet tane biberiyeyi, 1 halka dilim limonu, 1 adet defne yaprağını ve ikiye bölünmüş olarak sarımsağı - ve isterseniz küçük kesilmiş çarliston biberleri - koyun.
Yarım çay bardağı zeytinyağını da eşit miktarda dört parçanın üzerine gezdirin.
Şimdi kağıtları zarf gibi kapatıp fırın tepsisine dizin.
Önceden ısıtılmış 180-200 derece fırında 20 dakika kadar pişirin.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder