indirdik


7 Şubat 2012 Salı

tatlı yiyelim tatlı konuşalım

Gecikmeli de olsa çikolatalı sufle tarifini  verdim, ama bir sorun bakalım "neden böyle geç kaldım?" bizim şef işi gücü bırakıp blogu okumuş, sufle tarifini vereceğimi duyunca da defterini saklamış.  Bütün gece aradım durdum ama sonunda buldum.  Sabo terliğinin içine koymuş.  Terlik dediysem 46 numara, sandal gibi, biraz zorlasam ben bile içine sığarım.  Neyse efendim, bu tatlılar yaktı beni zaten, Tığ gibi delikanlıydım, yiye yiye Tır gibi oldum.  kederimden bir de şiir yazdım, ah bu tatlıların gözü kör olsun.....

TONTOŞ

Ben her gece tıkınırım , açlıktan böyle
Mutfak yolunda berduşum, kaderim böyle
Yemek benim tadımı tuza çevirdi
Tariflere kapılmış aşçıyım böyle

Tatlı nedir bilmezdim
Şimdi bir şişman oldum
Şekerle kolesterolle
Arkadaş oldum

Kilomu hiç kimseye diyemiyorum
Böyleymiş tartı yazım silemiyorum
Bana tontoş diyorlar varsın desinler
Neden yediğimi ben de bilemiyorum

Tatlı nedir bilmezdim
Şimdi bir şişman oldum
Şekerle kolesterolle
Arkadaş oldum



aaaah ahhh. Can boğazdan gelir, ne yapayım....  Günün ilerleyen saatlerinde Dürdane Hanım' ın ricasını kırmayarak enfes bir pizza tarifi vereceğim.  Bizim Neşeli Şef, her hafta yapar ama bana ucundan bile koklatmaz. Ama ben de tarifi yürüttüm, yaptım, parmaklarımı yedim, şimdi serçe parmağımın yerinde yeller esiyor...   Enfesss ev yapımı pizza tarifi çok yakında bu sayfalarda.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder